Med avstamp i den senaste hjärnforskningen visar vi de enkla knepen för att få till ett bemötande som når fram på riktigt.
Utbildning i kund/klientbemötande
Du får verktyg för att utstråla lugn och serviceanda även till stressade kunder/klienter.
Du får strategier för att uppmärksamma kunden på rätt sätt vid rätt tid.
Du får hjälp att hantera din egen frustration för att bibehålla din professionalitet.
När du har gått en utbildning i kundbemötande hos oss har du med dig en skräddarsydd handlingsplan som passar just dig på jobbet.
Utbildning i presentationsteknik
Du får verktyg för att bli säkrare och modigare på scen.
Du får strategier för att snabbt etablera kontakt med åhörarna och behålla intresset
Du får verktyg för att få röst och kroppsspråk att förstärka ditt budskap
När du har gått en utbildning i presentationsteknik på OJO vet du hur du glänser bäst på scen och vässar just dina styrkor för att nå fram.
It's all in the mind